Hledáme administrativní pracovnici pro obchodní oddělení co umí dělat nabídky, potvrzení objednávek, fakturaci, reklamace. Nacení na sklad/ ze skladu apod....
Jsme výhradním distributorem pro automatizační techniku.
Místo výkonu práce: Brno-město
Náplň práce
- objednávání zboží u dodavatelů
- tvorba a potvrzení objednávek, fakturace
- kontrola skladových zásob, ceny nákup/prodej
- komunikace se zákazníky, dodavateli
- samostatnost, pečlivost
Požadavky
- SŠ/VŠ technické zaměření výhodou
- praxe s potvrzením objednávek, fakturací, s naceněním na/ze skladu
- znalost AJ komunikativně
- uživatelská znalost PC - MS Office
- organizační schopnosti
Nabízíme
- práce v příjemném prostředí a menším kolektivu
- prémie, bonusy, věrnostní odměny
- dovolená navíc
- kurzy anglického jazyka ve firmě
- příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti
- firemní akce a jiné benefity
- nástup dle domluvy
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Consulting, s.r.o. se sídlem v Brně, Slovákova 354/5, IČ:03055396 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contac se těší na spolupráci s Vámi!