Silná, stabilní, technicky vyspělá a dynamicky se rozvíjející společnost přijme šikovnou kolegyni na pracovní pozici asistentka vedení společnosti.
Pokud máte rádi smysl pro pořádek, time – management Vám „šlape jako hodinky“ a silnou stránkou vaší osobnosti je aktivní přístup k práci? Tak to jste přesně náš člověk!
Ale nebojte :) Hledáme především fajn člověka, který k nám zapadne a bude spolehlivým a šikovným parťákem pro společnost.
Náplň práce
- činnost spojená s fungováním sekretariátu
- účast a příprava zápisů z porad vedení a jednání statutárních orgánů
- koordinace a příprava podkladů pro jednání
- zpracování dokumentů v MS Office
- administrativní podpora (evidence dokumentů, skenování, tisk, archivace, datové schránky)
- plánování a organizování schůzek vedení skupiny
- zajišťování oběhu a správy smluv a dalších dokumentů
- příprava podkladů pro rozúčtování energií, správa smluvní dokumentace
Požadavky
- minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
- praxe na obdobné pozici
- dobré komunikační schopnosti v psaném i mluveném projevu, znalost AJ výhodou (ale ne podmínkou)
- výborná znalost práce s balíčkem MS Office (vzorce, grafy i kontingenční tabulky)
- spolehlivost při práci s obchodními a diskrétními informacemi
- řidičský průkaz sk. B
Nabízíme
- dostanete prostor pro svou realizaci
- firemní rekreační zařízení
- vzdělávací kurzy, školení
- firemní akce
- bonusy/prémie, kafetérie
- dovolená 5 týdnů
- práce v příjemném prostředí moderních kanceláří
- flexibilní začátek/konec pracovní doby
- budete pracovat v dobře fungujícím týmu, který je ochotný kolegovi vždy pomoci
- lokalita: Žďár nad Sázavou