Zajímá vás práce s lidmi, máte cit pro zákazníka, jeho požadavky a potřeby? Jestli vás zajímá IT, tak oceníte přátelskou, týmovou spolupráci v naší společnosti a přispějete svým osobním přístupem k jejímu rozvoji. Jsme na trhu přes 20 let a ukážeme ti své know-how.
Náplň práce
- Budete komunikovat se zákazníky v ČJ/AJ a řešit jejich technické problémy
- Vytvářet tickety s kompletním obsahem
- Mít přímý vliv na kvalitu komunikace s vývojáři
- Spolupráce v přátelském kolektivu a přijemné atmoséfře za účelem zdokonalování produktu
Požadavky
- Alespoň roční zkušenost s prací IT podpory
- Komunikace se zákazníky,a navázání konktaktu s ním
- Technicky zdatný, pečlivý se smyslem pro detail
- Zvládnete jednou měsičně držet aktivní pohotovost
- Výhodou zkušenost s tiketovacím systémem a SQL databázemi
Nabízíme
- pružná pracovní doba, profesní růst a také pohyblivá finanční položka až 8.000,-
- Multisport karta
- školení a hrazené kurzy
- firemní telefon pro osobní využití, vyýhodný tarif, občerstvení na pracovišti a mnoho dalších!