Dokážeš přijít i těm nejnáročnějším technickým problémům na kloub? Naši techničtí konzultanti poskytují profesionální podporu klientům a jsou špičkou v oboru. Hledáme k nim dalšího parťáka, kterému nabízíme příplatky za pohotovosti a zásahy, a 5 týdnů dovolené.
Náplň práce
- důležitá součást L2 technické podpory pro zákazníky
- se smyslem pro detail a dotahování ticketů až do konce
- vytváření kvalitní zpětné vazby pro zlepšování našeho produktu
- budování nových podnětů pro naše vývojáře
Požadavky
- minimálně 1 rok praxe jako L2 podpora
- SŠ/VŠ vzdělání v oboru IT, či jiné relevantní
- znalost umění komunikace a analyzovat problém
- pro-zákaznický přístup, smysl pro detail
- komunikativnost v AJ a ČJ
- ochota jednou za měsíc držet pohotovost 24/7
Nabízíme
- zázemí malé, ale rychle rostoucí brněnské IT firmy
- pružná pracovní doba
- příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- placené kurzy, odborné vzdělávání, podpora vzdělání
- benefity jako stravenky, MultiSport karta, 25 dní dovolené, společné snídaně a teambuildingy