S naším bezpečnostně-monitorovacím systémem se setkáte v armádních komplexech, u velkých komerčních objektů stejně jako v rodinných domech. Zakládáme si především na tom, že celé SW řešení upravujeme na míru našim klientům a zajišťujeme pro ně i špičkový servis. Připojte se k našemu týmu, který se stará právě o support a pomozte nám vytvořit pro naše klienty dokonalý servis!
Náplň práce
- Vaším úkolem bude především zajistit co nejlepší servis a SW podporu pro naše klienty.
- Budete hlavně spravovat jednotlivé požadavky zákazníků a dále je předávat technikům či přímo vývojářům.
- Na denní bázi budete využívat ticketovací program Jira, prostřednictvím nástrojů pro vzdálený přístup k ploše část ticketů přímo řešit nebo pracovat s technickou dokumentací.
- Zároveň se budete podílet právě i na tvorbě dokumentace k jednotlivým implementacím SW a po zapracování bude vaším úkolem i podpora našich techniků, kteří pracují v terénu.
Požadavky
- Stěžejní je především čistý trestní rejstřík.
- Velice oceníme také praxi na obdobné pozici – ať už půjde o administrátorské pozice či o role zaměřené právě na support.
- Hodit se vám bude i předchozí zkušenost s některým ze softwarových nástrojů, které využíváme.
- Velikou výhodou je znalost našeho oboru - oblast elektrotechniky
Nabízíme
- Atraktivní platové ohodnocení + 13. plat.
- 25 dnů dovolené.
- Stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity.
- Práci v příjemném kolektivu i prostředí v centru Brna.
- Možnost kariérního i profesního růstu.
- Firmou hrazený individuálně navržený program průběžných školení.