Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Manažer BOZP PO pro svěřené objekty v rámci ČR

70 000 - 85 000 Kč

 Hlavní město Praha

Služební auto

Máte zkušenosti jako Bezpečnostní manažer BOZP a požární ochrany? Orinetujete se v legislativě BOZP, Po a bezpečnosti majetku? Hravě si poradíte v komunikaci v českém i anglickém jazyce? ANO?! Tak v tom případě čekáme přímo na Vás! přihlaste se nám a zjistětě detaily o pozici.

Náplň práce

  • Vedení týmu zaměřeného na fyzickou ostrahu, bezpečnost a ochranu zdraví při práci
  • Analýza rizik v oblasti BOZP, PO a fyzické bezpečnosti
  • Navrhovat opatření k jejich minimalizaci a zajistit jejich realizaci
  • Evidovat bezpečnostní a pracovní incidenty, provádět analýzu příčin a zavádět nápravná opatření Organizovat školení a interní kampaně.
  • Řídit agendu fyzické bezpečnosti skladů a areálů, včetně dodavatelů bezpečnostních služeb, technologií (CCTV, EZS, ACS atd.)
  • Vedení a školení týmu bezpečnostních pracovníků.
  • Nastavovat a udržovat interní bezpečnostní politiky a procesy, zajistit soulad s legislativními požadavky a normami
  • Vést interní šetření mimořádných událostí, incidentů a škodních událostí ve spolupráci s právním oddělením a externími subjekty Spolupracovat s IZS, OČTŘ a kontrolními orgány včetně zastupování společnosti v relevantních řízeních.
  • Koordinovat krizové řízení a být aktivním členem krizového týmu
  • Dohled nad dodržováním zákonných požadavků a firemních standardů.
  • Pravidelná analýza bezpečnostní situace a reporting vedení společnosti.

Požadavky

  • Praxi na obdobné pozici minimálně 3 roky
  • Vynikající organizační a komunikační schopnosti, schopnost řídit rizika i efektivně zavádět funkční řešení
  • Znalost legislativy v oblasti bezpečnosti práce a ochrany osobních údajů.
  • Schopnost pracovat samostatně a rozhodovat se ve stresových situacích.
  • Angličtinu na komunikativní úrovni
  • Praxi v oblasti PO, BOZP a fyzické bezpečnosti nebo krizového řízení.
  • Orientaci v legislativních požadavcích BOZP, PO a bezpečnosti majetku.
  • Certifikáty nebo osvědčení v oblasti BOZP a PO(výhodou)
  • Čistý trestní rejstřík
  • ŘP skupiny B, ochota často cestovat po celé ČR

Nabízíme

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Školení v rámci oboru bezp. služeb a technologií
  • Služební automobil i k soukromým účelům, notebook a telefon
  • Firemní akce a aktivity
  • Pravidelná školení v rámci společnosti
  • Možnost vést svůj vlastní tým
  • Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
  • A další

Doplňující informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Pošlete nám Váš životopis

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si novinky ze světa nabídek práce

PRINCE2, IPMA nebo Six Sigma? Na čem firmám opravdu záleží, když hledají projektového či produktového manažera

Certifikací pro projektové a produktové manažery je dnes nepřeberné množství. PRINCE2, IPMA, PMI, AgilePM, Lean nebo třeba Six Sigma. Vyplatí se do nich investovat? A kterou zvolit, aby vám skutečně pomohla? Připravili jsme stručné a přehledné shrnutí, které vám pomůže se zorientovat a udělat správné rozhodnutí.

Rady a tipy od recruiterů
 

Je PHP stále relevantní v roce 2025?

PHP slaví 30 let a stále se živě debatuje o tom, zda má v moderním vývoji webových aplikací své místo. Odpověď zní ano. I když to může někoho překvapit, PHP si udržuje pevné postavení a má rozhodně co nabídnout. Pojďme se podívat proč.

Zajímavosti ze světa ICT
Autor: Adéla Budinská

AWS posiluje zabezpečení cloudu

Jak posílit důvěru v bezpečnost cloudu? AWS na své konferenci re:Inforce odhalilo nové nástroje, které reagují na rostoucí hrozby v digitálním světě. Co všechno novinky přinášejí? Přečtěte si víc v našem článku.

Zajímavosti ze světa ICT
 

Šéfe beru si volno! Všechno, co jste chtěli vědět o dovolené, ale báli jste se zeptat

Chystáte si letní volno a nejste si jistí, kolik dovolené vlastně máte? Nevíte, jak je to při směnách, zkráceném úvazku nebo výpovědi? Nejste v tom sami! Připravili jsme pro vás srozumitelný přehled odpovědí na nejčastější otázky kolem čerpání dovolené.

Rady a tipy od recruiterů
Autor: Adéla Budinská