Mzdové účetnictví už Vám není cizí, ale cítíte se navíc? Ráda byste zkusila zabrousit i do personalistky, ale zkušenosti z této oblasti zatím nemáte? Navíc dnes tolik chtěná angličtina není Vaší nejsilnější stránkou? Nevadí! My hledáme především šikovnou mzdovku, která bude proaktivní a pomůže nám i s personální agendou. S personalistikou Vám určitě pomůžeme a zaučíme, ale znalost mzdové problematiky Vám chybět nemůže. Tak co? Zní to jako něco pro Vás? Tak pošlete životopis a domluvíme se na pohovoru.
Náplň práce
- na starost dostanete kompletní mzdovou agendu dle zákonných požadavků a ISO 9001
- postaráte se o výplaty našich pracovníků a také nutných zákonných odvodů
- zpracování ročních zúčtování daní
- spolupráce na personální agendě – pomůžete s výběrovým řízením a administrativou spojenou s nástupy a případnými výstupy zaměstnanců
- spolupráce s dalšími kolegyňkami – účetní a personalistkou
Požadavky
- min. SŠ v ekonomickém oboru či úspěšně absolvovaný kurz mzdového účetnictví
- praxe na pozici mzdové účetní alespoň 2 roky (výhodou je zkušenost z výrobní společnosti)
- výborná znalost mzdové personalistky
- znalost práce s účetním softwarem/ERP systémem
- znalost personalistiky výhodou – rádi Vás personální agendu zaučíme, ale pokud jste se s ní již seznámila bude to pro Vás výhoda!
Nabízíme
- dlouhodobou spolupráci na HPP v české společnosti s rostoucím potenciálem a řadou ocenění
- pružnou pracovní dobu s možností občasného HO
- kvalitní zaučení a podporu při nástupu
- týden dovolené navíc nad zákonný rámec (25 dní)
- snadná dostupnosti i MHD – zastávka je kousek od firmy, ale máme i velké parkoviště
- příspěvek na dopravu dle vzdálenosti
- příspěvek na obědy v naší závodní jídelně
- příspěvek na penzijko
- další finanční odměny
- firemní akce, kde se více poznáme
- možnost vzdělávání např. oblíbených cizích jazyků a další