Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Obchodně administrativní pracovník / oblast financí #2365

35 000 - 70 000 Kč

 Brno-město

Pružná pracovní doba
Home Office

4fin better together, společnost jejímž symbolem je profesionální majetkové poradentství, přijme šikovného kolegu či kolegyni na pracovní pozici obchodně administrativní pracovník

Sídlíme přímo v centru Brna, kde máme perfektní zázemí příjemných nových kanceláří, kde po zapracování bude jedna i jenom TVOJE :)

Pokud chcete pracovat v týmu, kde se vzájemně podporujeme a inspirujeme, tak se nám neváhej ozvat a domluvíme se na osobním setkání. Budeme se těšit.

Náplň práce

  • komunikace se stávajícími i novými klienty
  • individuální řešení, která přesně odpovídají potřebám našich klientů
  • budování dlouhodobých vztahů s klienty a péče o jejich finanční majetek
  • jednání s bankovními institucemi, pojišťovnami apod.
  • pravidelná aktualizace klientského portfolia
  • práce na OSVČ, což Vám poskytuje svobodu a flexibilitu v práci

Požadavky

  • minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
  • výborné komunikační dovednosti: schopnost efektivně komunikovat s klienty i kolegy
  • analytické myšlení: Schopnost analyzovat finanční situace a navrhovat efektivní strategie
  • motivace: osobní rozvoj a aktivní hledání nových příležitostí
  • týmový duch: schopnost pracovat v kolektivu
  • flexibilita: přizpůsobit se různým situacím a požadavkům klientů
  • zodpovědnost: nést odpovědnost za své rozhodnutí a jednání

Nabízíme

  • flexibilní pracovní doba: po zapracování budete mít možnost svobodného plánování pracovní doby
  • plnohodnotné, kompletní zaučení a podpora od vedoucího
  • kanceláře v centru Brna
  • odměna podle výkonu: možnost ovlivnit si svůj příjem v závislosti na vynaloženém úsilí a aktivitě
  • motivační benefity: v oblasti vzdělávání, firemních akcí a dalších odměn (např. luxusní dovolené v zahraničí, apod...)
  • individuální rozvoj: možnost osobního a profesního růstu a podpora ve vzdělávání
  • možnost poskytovat skutečnou hodnotu klientům a mít pozitivní dopad na jejich finanční situaci.
  • kariérní růst v rámci společnosti
  • lokalita: Brno

Doplňující informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: finanční porace, finanční specialista, finance, práce v oblasti financí, bankéř, práce v pojišťovně, makléř, obchodník, práce finance Brno, finanční konzultant, práce obchod Brno, …

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Pošlete nám Váš životopis

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si novinky ze světa nabídek práce

Od webových portálů k LinkedInu? Jak dnes Češi hledají práci

Jaké jsou nejčastější způsoby, jak dnes Češi hledají práci? Zatímco pracovní portály stále vedou, sociální sítě rychle nabývají na významu. Zajímá vás, které platformy jsou nejoblíbenější a jaký vliv má doporučení od známých? Čtěte více v našem článku!

O nás & aktuality
 

Google přepisuje firmware do jazyka Rust

Google přepsal firmware do jazyka Rust a tvrdí, že tento přechod přináší významné zlepšení bezpečnosti, aniž by zpomaloval výkon. Přečtěte si víc v našem článku!

Zajímavosti ze světa ICT
 

Elektroprojektanti jsou nyní více žádaní než kdy dříve

Zajímá vás, proč právě teď zažívá obor elektroprojektování nevídaný rozmach? Ať už se věnujete silnoproudu nebo slaboproudu, příležitostí je víc než kdy jindy. Podívejte se, proč byste neměli tuto šanci minout!

Zajímavosti ze světa techniky
 

Kariérní horoskop - Váhy

Jaké kariérní příležitosti jsou ideální pro znamení Váhy? Zjistěte, jak jejich smysl pro spravedlnost, harmonii a estetiku ovlivňuje výběr povolání. Tento článek vám odhalí, kde Váhy nejlépe využijí své dovednosti a přirozené nadání.