Zaměřujeme se na distribuci komponentů elektro-automatizace.
Hlavní náplní Vaší práce bude komunikace se zákazníkem, příjem objednávek, tvorba nabídek, pečlivost v zadávání dat do IS.
Náplň práce
- příjem objednávek (email, telefon)
- tvorba nabídek našim zákazníkům
- orientace v katalogu - práce s cizojazyčnými katalogy dodavatelů a jejich webovými stránkami
- práce s databází produktů/ aktualizace (popis, cenotvorba)
- vyhodnocení, report
Požadavky
- vzdělání technické (strojařina, elektro, průmyslovka...)
- znalost AJ (schopnost číst v katalogu)
- znalost práce na PC
- samostatnost, pečlivost - organizace práce
Nabízíme
- zázemí prosperující společnosti přímo v Brně
- měsíční, vánoční odměny
- 25 dní dovolené
- příspěvek na stravování
- vzdělávací kurzy a školení
- menší kolektiv pracovníků
- firenmí akce a jiné benefity
- dostupnost MHD
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Consulting, s.r.o. se sídlem v Brně, Slovákova 354/5, IČ:03055396 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contac se těší na spolupráci s Vámi!