Hledáme komunikativního referenta prodeje, který se stane součástí našeho týmu. Pokud máte zkušenosti s každodenní komunikací v angličtiny a hledáte dynamickou práci, neváhejte a ozvěte se nám!
Náplň práce
- zpracování a evidence prodejních objednávek
- komunikace s našimi zákazníky a partnery, zejména v anglickém jazyce
- podpora prodejního týmu při zpracování a uzavírání obchodů
- spolupráce s dalšími odděleními našeho podniku
Požadavky
- min. SŠ
- zkušenost s administrativní prací
- schopnost pracovat samostatně i v týmu
- znalost práce na PC (MS Office, SAP, apod.)
- AJ na komunikativní úrovni
Nabízíme
- 13. plat
- nadstandardní počet dnů dovolené
- možnost kariérního růstu
- závodní stravování
- jazykové vzdělání a kurzy
- příspěvky na sport a kulturu
- a další, ...
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Vhodné také pro referent, asistent, koordinátor, obchodní referent, práce automotive, práce strojírenství Brno, ...
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!