Hledáme do našeho týmu kolegu/kolegyni se znalostí účetnictví, práce v controlingu a aktivní AJ.
Náplň práce
- zpracování příchozích a odchozích plateb
- správa a vymáhání nezaplacených faktur a dluhů
- komunikace se zákazníky, vytváří platebních plánů, sledování plateb
- analytické myšlení, komunikační schopnosti
Požadavky
- VŠ/SŠ ekonomické, finanční
- účetní praxe na obdobné pozici
- znalost účetní a daňové legislativy, DPH
- znalost MS Office a SAP systému- pokročile
- AJ aktivně
- samostatnost, orientace na cíl
Nabízíme
- zázemí prosperující společnosti
- flexibilní pracovní doba
- možnost Home office, 1-2 dny/týden
- 13. plat, měsíční odměny
- příspěvek na stravné, dopravu
- firemní akce a jiné benefity ...
- nástup možný ihned
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!