Chcete se podílet na chodu firmy, která poskytuje moderní technologie bezpečnostním složkám ČR? Jste organizovaná osobnost, rádi komunikujete, a to i v anglickém jazyce? Pokud ano, určitě se nám ozvěte.
Náplň práce
- zajištění hladkého chodu kanceláře
- práce v interním firemním systému
- administrativní činnost
- komunikace v anglickém jazyce
- sem tam se budete podílet také na obchodní činnosti firmy
Požadavky
- min. SŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
- anglický jazyk minimálně na úrovni B2 - budete jej potřebovat slovem i písmem
- praxe v oblasti administrativy
- nadšení pro technologie
Nabízíme
- pružná pracovní doba
- občasná možnost práce z domova
- sick days
- služební telefon
- služební auto v případě potřeby
- karta multisport
- příspěvek na vzdělávání
- občerstvení na pracovišti
- Lokalita: Týn nad Vltavou
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Vhodné také pro asistent, administrativní pracovník, referent, pracovník back office, obchodník, nákupčí, ...
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!