Hledáme referenta/ku obchodu pro zpracování a hlídání expedice nových zakázek.
Kuřim u Brna
Náplň práce
- kontakt se zákazníkem (email, telefon)
- zakládání osob a firem do databáze
- administrace cenových nabídek
- fakturace a kontrola expedice
Požadavky
- SŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici výhodou
- znalost AJ / NJ - aktivně
- znalost práce na PC - MS Office
- ochota zaučit se
- pečlivost, schopnost zorganizovat si práci
Nabízíme
- zázemí prosperující společnosti
- měsíční, vánoční odměny
- 25 dní dovolené, příspěvek na stravování
- zaškolení na pozici
- firemní telefon
- firemní akce a jiné benefity
- nástup možný ihned
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Tým Jobs Contac se těší na spolupráci s Vámi!