Máš zkušenosti jako senior support engineer a máš ambice stát se i suprovým vedoucím, který bude vést svůj vlastní tým?
Pokud ano! Tak to čekáme právě na tebe. Ozvi se nám co nejdříve :)
Náplň práce
- vývoj a podpora provozu nového produktu
- vedení supportní teamu 3 - 5 support engineerů
- kontakt se zákazníkem a koncovými uživateli produktu
- tvorba specifikace pro nasazení a provoz produktu v raných fázích projektu
- zajištění instalace, upgrade i provoz produktu v zákaznickém prostředí (vzdálený přístup, vzdálený dohled)
- návrhy produktu z pohledu jeho budoucího provozování
- spolupráce s projektovým a vývojovým teamem
Požadavky
- zkušenost s prací Senior Support Engineer L2/L3
- praxe jako vedoucí pracovník - velkou výhodou (důležité jsou předpoklady k vedoucí pozici)
- zkušenost s podporou produktů instalovaných v zákaznických datových centrech (remote)
- také zkušenosti s podporou enterprice zakazníků a enterprice procesů
- zkušenosti s plánováním „upgrade/maintenance windows”
- kušenosti s procesy jako je „handover to support“, sledování „bug leak rate“, sledováním SLA produktu atd.
- znalost OS RHL na administrátorské úrovni
- výhodou jsou znalosti z oblasti infrastruktury virtualních DC
- výhodou jsou znalosti virtualizačních platforem jako je OpenStack (KVM), Vmware
- výhodou je znalost nebo základní certifikace ITIL
Nabízíme
- pružná pracovní doba s možností homeoffice
- příjemné pracovní prostředí a sympatický kolektiv
- týden dovolené navíc, celkem 25 dnů
- odborné vzdělávání
- stravenkový paušál (55 Kč/den)
- multiSport karta
- nápoje na pracovišti zdarma