Hledáme posilu do týmu controlingu se schopností samostatných účetních operací + aktivní AJ.
Je to něco v čem máte praxi?
Pak čekáme právě na Vás!!!
Buďte při dalším rozvoji naší společnosti, zašlete životopis, ozveme se..
Lokalita Vyškov a okolí
Prosím přiložte i CV v AJ.
Náplň práce
- práce v systému SAP - zpracovávání agendy odchozích a příchozích plateb - zpracování DPH hlášení - kontrolování úhrad pohledávek po lhůtě splatnosti - vymáhání dlužných částek, dojednávání termínů úhrad a splátkových kalendářů - zasílání písemných výzev a upomínek dlužníkům - komunikace se zákazníky a kolegy v zahraničí - příprava podkladů pro audity, reporting
Požadavky
- VŠ/SŠ ekonomické vzdělání - víceleté zkušenosti na obdobné pozici - znalost účetnictví, účetních operací, DPH, daňové legislativy - znalost práce na PC- MS Office, SAP systém - AJ aktivně, pro každodenní komunikaci - asertivní a silné komunikační dovednosti - výborné logické a analytické myšlení
Nabízíme
- zázemí moderní společnosti - možnost pracovat 1 den/týden z domu - měsíční prémie, 13. plat - 5 týdnů dovolené - Cafeterie - příspěvek na dopravu, na stravování - příspěvek na volnočasové aktivity (sport, relax) - firemní a sportovní akce během roku - nástup dle domluvy