Hledáme posilu do týmu controlingu se schopností samostatných účetních operací + aktivní AJ.
Je to něco v čem máte praxi?
Pak čekáme právě na Vás!!! Buďte při dalším rozvoji naší společnosti, zašlete životopis, ozveme se..
Lokalita Vyškov - možnost částečně pracovat z domu.
Náplň práce
- práce v systému SAP (česko, německo) - zpracovávání agendy odchozích a příchozích plateb - zpracování DPH hlášení - kontrolování úhrad pohledávek po lhůtě splatnosti - vymáhání dlužných částek, dojednávání termínů úhrad a splátkových kalendářů - zasílání písemných výzev a upomínek dlužníkům - komunikace se zákazníky a kolegy v zahraničí - příprava podkladů pro audity, reporting
Požadavky
- VŠ/SŠ ekonomické vzdělání - víceleté zkušenosti na obdobné pozici, schopnost pracovat samostatně - znalost účetnictví, účetních operací, DPH, daňové legislativy - znalost práce na PC- MS Office, SAP systém (prodejní modul SD výhoodu) - AJ aktivně, pro každodenní komunikaci - asertivní a silné komunikační dovednosti - schopnost řešit problémy a navrhovat cesty k jejich řešení - výborné logické a analytické myšlení
Nabízíme
- zázemí moderní společnosti - možnost částečně pracovat z domu - měsíční prémie, 13. plat - 5 týdnů dovolené - Cafeterie - příspěvek na dopravu, na stravování - příspěvek na volnočasové aktivity (sport, relax) - firemní a sportovní akce během roku - nástup dle domluvy