Jsi technicky zdatný typ, který rád pomůže a komunikativnost je tvoje druhé jméno? Nedělá ti problém se domluvit anglicky? Zbystři, jelikož jsi právě našel práci přesně pro tebe. Hledáme člověka, který se stane spojkou mezi našimi zákazníky a našimi kolegy a společně s nimi pomůže vyřešit i ty nejzapeklitější požadavky či problémy zákazníků. Láká tě něco takového? Tak pošli životopis a domluvíme se na pohovoru.
Náplň práce
- denní kontakt se zákazníky prostřednictvím emailu či telefonátů
- zpracování zákaznických požadavků – podpora zákazníků
- zpracování objednávek v interním systému
- komunikace s interními kolegy ohledně technických problémů
- kontrola a sledování dodacích termínů + případné řešení reklamací
Požadavky
- SŠ/VŠ v technickém oboru nebo technické zázemí v podobě praxe
- AJ na komunikativní úrovni slovem i písmem – využiješ ji u nás denně a neobejdeš se bez ní
- zkušenost na pozici zákaznické podpory či v zákaznickém servisu VELKOU VÝHODOU
- znalost práce s Excelem – zvládneš funkce a třeba i kontingenční tabulku
- komunikativnost, pro zákaznický přístup a ochotu se učit
Nabízíme
- práci na HPP v moderní zahraniční společnosti, která má ve světě již jméno a která ti dá příležitosti se posunout a rozvíjet
- řádné zaškolení – zkušení kolegové z naší fajn party ti budou k dispozici a můžeš se na ně kdykoliv obrátit
- týden dovolené navíc nad zákonný rámec – 5 týdnů
- vzdělávací systém – posouvej se dále i mimo tvou pracovní pozici – školení na soft skills i hard skill u nás určitě najdeš
- pružná pracovní doba
- firemní notebook a telefon, tak abys měl/a vše potřebné k práci
- příspěvek na stravné – máme i super jídelnu!
- další benefity jako benefitka, multisportka apod. a další