Máte zkušenosti s účetnictvím? Umíte to s Excelem? Hledáte flexilbí pracovní úivazek?
Pak jste na správné adrese! Do našich brněnských kanceláří hledáme posilu pro back-office.
Nabízíme 75% home-office a částečný úvazek – ideálně kolem 20 hodin týdně.
Je to přesně to, co hledáte?
Náplň práce
- Zpracování faktur a pomoc při měsíčních a ročních uzávěrkách
- Příprava finančních reportů
- Spolupráce s externími účetními
- Zajištění podkladů pro mzdy a správa pracovních smluv
Požadavky
- Máte za sebou komerční praxi v účetnictví
- Skvěle si rozumíte s Excelem
- Jste precizní a máte smysl pro detail
- Zvládnete se domluvit anglicky (nebo německy)
Nabízíme
- Dlouhodobou spolupráci na částečný úvazek
- 75% home-office (a po zapracování klidně více)
- Možnost spolupráce na pracovní poměr nebo IČO
- Přátelský kolektiv a kanceláře v centru Brna
- Příležitosti k profesnímu růstu a rozvoji
- Pokud to pro Vás zní zajímavě, určitě nám dejte vědět!
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!