Hledáš práci, kde využiješ svou komunikativnost? Nebojíš se vyřešit dotazy zákazníků ani v angličtině? Znalost Excelu nemáš jen v životopise, ale umíš jej opravdu používat (kontingenčních tabulek a funkcí se nezalekneš)? Máme pro tebe tu pravou nabídku! Hledáme komunikativní osobnost s pro-zákaznickým přístupem, která bude oporou našim dlouholetým zákazníkům. Zní to jako něco pro tebe? Pošli životopis a domluvíme se na pohovoru.
Náplň práce
- denní kontakt s našimi zákazníky/kolegy z jiných poboček
- podpora pro zákazníky – zjištění potřebných informací uvnitř firmy a obeznámení zákazníka
- kontakt i s dalšími odděleními ve firmě – výroby, plánování, logistiky, nákup, .. v podstatě všechny, jelikož každý má jiné informace
- kontrola dodacích termínů v interním systému
- komunikace nejen skrze emaily, ale také telefonem, cally na teamsech či osobně s kolegy ve firmě
Požadavky
- min. SŠ vzdělání
- předchozí zkušenost na obdobné pozici (technická podpora, zákaznický servis, nákupčí, logistik – práce, při které si komunikoval/a se zákazníky – ideálně ze zahraničí)
- komunikativní znalost AJ podmínkou – denně budeš na telefonu i emailech, takže AJ se opravdu nevyhneš
- možnost nastoupení co nejdříve – parťáka potřebujeme rychle, takže výhodu mají ti, co mohou nastoupit ihned
- znalost MS Excel a dalších MS Office aplikací
Nabízíme
- práci na HPP v moderní zahraniční společnosti, která má ve světě již jméno a která ti dá příležitosti se posunout a rozvíjet
- řádné zaškolení – zkušení kolegové z naší fajn party ti budou k dispozici a můžeš se na ně kdykoliv obrátit
- týden dovolené navíc nad zákonný rámec – 5 týdnů
- vzdělávací systém – posouvej se dále i mimo tvou pracovní pozici – školení na soft skills i hard skill u nás určitě najdeš
- pružná pracovní doba
- firemní notebook a telefon, tak abys měl/a vše potřebné k práci
- příspěvek na stravné – máme i super jídelnu!
- další benefity jako benefitka, multisportka apod. a další