Freelancing láká čím dál víc lidí. Nabízí svobodu, flexibilitu i možnost dělat to, co vás opravdu baví. Ale není všechno tak růžové, jak se může na první pohled zdát. Co vám nikdo neřekne, než skočíte do podnikání po hlavě? V článku se podíváme na realitu života freelancera bez příkras i iluzí.
Jsme Sanborn, rostoucí strojírenská společnost, která se opírá o tradici, poctivost a technickou kvalitu. Naše výrobní závody ve Velkém Meziříčí, Brně, Znojmě se rychle rozvíjejí a s tím roste i objem finančních a provozních dat. Číslům rozumíme, ale tím, že dnes máme tři pobočky, přibývá práce s jejich propojováním, konsolidací a přípravou podkladů. Proto otevíráme novou klíčovou pozici Head of Controlling, která nám pomůže posunout controlling a finanční řízení o výrazný krok dál.
Náplň práce
- Komplexní vedení controllingu skupiny SANBORN (vytváření BI reportů a dalších pravidelných reportů, spolupráce při finanční konsolidaci poboček)
- Vyhodnocování dat z CRM a MES, potřebujeme profíka, který výsledky přetaví do čitelných uživatelských výstupů pro management.
- Analýza významných nákladových položek, ať už jde o mzdové náklady, materiál, energie nebo efektivitu výroby.
- Tvorba finančních plánů a forecastů, budete je připravovat precizně a srozumitelně, aby dávaly jasný obraz o vývoji firmy.
- Ad-hoc analýzy pro vedení a banky, čekají nás další akvizice, které budou vyžadovat kvalitní podklady a detailní finanční rozbory.
- Úzká spolupráce s vedením a jednotlivými odděleními, budete pracovat v tandemu s CFO a budete mít přístup k strategickým datům a rozhodnutím ve firmě, společně
- Občasné cestování po našich pobočkách (v rámci ČR i zahraničí).
Požadavky
- Absolventa VŠ ekonomického směru se zkušeností z praxe (min. 5 let), nehledáme juniora.
- Člověka s výbornou znalostí angličtiny, denní práce s daty a komunikace vyžaduje jazykovou jistotu.
- Odborníka, který má excel v malíku, kontingenční tabulky, pokročilé funkce, práce s velkým objemem dat, vizualizace do přehledných grafů.
- Analytika s pevnými znalostmi účetnictví, schopného dívat se na čísla komplexně a chápat souvislosti.
- Ideálně kandidáta, který už má zkušenosti s controllingem, reportingem a zpracováváním analýz ve velké firmě (zahraniční firmy velkou výhodou), Osobnost, která chce být partnerem managementu, přichází s vlastními návrhy a má chuť se učit a posouvat spolu s firmou.
- lokalita: dojezdová vzdálenost do Velkého Meziříčí či Brna (bylo by super, kdybychom byli od sebe v rozumné dojezdové vzdálenosti.)
Nabízíme
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Těšíme se na spolupráci s Vámi!