Máte zkušenosti s Oracle databázi a hledáte pozici v stabilním malém kolektivu, kde se budete moci samostatně uplatnit své zkušenosti? Do stabilní mezinárodní společnosti hledáme posilu v podobě šikovného Oracle databázistu.
Náplň práce
- administrace v databázi Tibero (Maria DB), Oracle v prostředí linuxu
- monitorování a správa databázových struktur
- vytvoření schémat a správa uživatelského oprávnění
- konfigurace a optimalizace výkonu databáze
Požadavky
- zkušenosti v Oracle databázové administraci alespoň 2 roky
- znalosti v zálohování, optimalizace (Tibero)
- samostatný přístup k řešení problémů
- Aj na komunikativní úrovni
Nabízíme
- mobilní telefon a notebook
- flexibilní pracovní doba + home office
- vzdělávací kurzy a školení v rámci pracovní doby
- možnost samostatné organizace práce
- týden dovolené navíc + sicks days
- příspěvek na stravování
- cafeterie
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!