Hledáme komunikativní posilu do našeho týmu – nástup možný ihned! Práce vhodná i pro kandidáty s praxí v administrativě, na recepci nebo ve službách. Jsme OK Servis Kaplánek, s.r.o.., stabilní rodinná firma s provozovnou v Olomouci. Specializujeme se na servis a montáže chladicích zařízení v celém regionu. Díky rostoucímu počtu zakázek nyní hledáme nového člena týmu, který zastane důležitou roli v každodenním chodu provozovny a stane se pravou rukou našim technikům a zákazníkům.
Náplň práce
- Příjem zakázek, jejich evidence, plánování a organizace práce techniků
- Zadávání dat do interního systému
- Komunikace se zákazníky, techniky i dodavateli – převážně telefonicky a e-mailem
- Řešení běžných administrativních a technických úkolů (objednávky zboží, náhradní díly apod.)
- Evidence a organizace školení (BOZP, PO atd.)
- Záskoky za kolegyně v případě nemoci/dovolené (vše Vás důkladně naučíme)
Požadavky
- SŠ vzdělání
- Technické myšlení
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- Výborná znalost práce na PC (MS Excel, Word)
- Skvělé organizační schopnosti, pečlivost, flexibilita, samostatnost a komunikativnost
- Základní znalost angličtiny
- Výhodou je:
- Praxe v administrativě, logistice nebo recepci
- Znalost programů Money, Helios
- Orientace v technické dokumentaci nebo oblasti klimatizací
Nabízíme
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou (nebo možnost DPČ)
- Firemní mobilní telefon
- Stabilní pracovní prostředí v přátelském rodinném kolektivu
- Plné zaškolení a možnost dalšího rozvoje
- Lokalita: Olomouc