Když se řekne „manažer“, může to znamenat leccos. Team leader, projektový manažer nebo třeba vedoucí oddělení – každá z těchto rolí má jiný cíl a odpovědnosti. Víte, jaký je mezi nimi rozdíl? Díky článku to budete mít jasno!
Hledáme zkušeného HR profesionála, který převezme zodpovědnost za kompletní HR agendu ve stabilní mezinárodní společnosti. Čeká Vás pestrá práce: od náborů přes nastavování procesů až po reporting pro vedení.
Zní to jako výzva pro Vás?
Náplň práce
- Kompletní zastřešení HR agendy (strategie, nábor, reporting, rozvoj)
- Budování pozitivního pracovního prostředí a podpora manažerů v HR oblasti
- Komunikace s vedením a reporting v angličtině
- Nastavování a implementace procesů
Požadavky
- Komerční zkušenosti z oblasti HR (ideálně z vedoucí pozice, ale uvítáme i samostatné HR generalisty)
- Orientace v pracovním právu a HR procesech
- Angličtina na pokročilé úrovni – budete ji využívat denně
- Ochota pracovat primárně on-site ve Vsetíně
Nabízíme
- Samostatná a viditelná role s přímým dopadem na fungování společnosti
- Prostor pro vlastní realizaci a příležitost rozvoje firemní kultury
- Týden dovolené navíc a sick days k tomu
- Flexibilní pracovní doba možnost home-office
- Počítat můžete také se služebním telefonem i notebookem a ročními bonusy Zní to přesně jako Váš další kariérní krok? Tak se ozvěte a rádi s Vámi probereme všechny detaily!