Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Hledáme schopného manažera našeho finančního oddělení!

od 70 000 Kč

 Zlín

5 týdnů dovolené
Top management

Nedávno jsme prošli fúzí a nyní hledáme schopného manažera finančního oddělení. Čekají na vás dva týmy. Jeden účetní a druhý zaměřený na controlling. Vaší úlohou pak bude nastavit veškeré procesy a management celého oddělení. Dobře víme, že je to výzvy a nejde o práci pro každého. Pokud ji ale přijmete nabízíme vám stabilitu a zároveň i obrovský potenciál pro osobnostní růst.

Náplň práce

  • Především budete vést dva profesionální týmy. Půjde o samotnou finanční účtárnu a pak o nově budovaný tým controllingu.
  • Ve vaší kompetenci bude mimo jiné i oba zmíněné týmy budovat a rozvíjet tak, aby vše fungovalo bezchybně.
  • V rámci své role budete velice úzce spolupracovat s finančním ředitelem celého holdingu a budete součástí užšího vedení společnosti.
  • Konkrétně Vaši zodpovědností bude nastavení procesů, metodické vedení (jak metodika finančního výkaznictví, tak i výrobních kalkulací nebo controllingový model) a samozřejmě i „people“ management obou týmů.

Požadavky

  • Jste zkušený manažer s výbornou znalostí oblastí jako jsou podnikové finance, controlling a obecně i vedení účetních týmů.
  • Máte za sebou praxi z prostředí výrobní společnosti.
  • Vyznáte se jak v samotném finančním účetnictví, tak i v procesním a metodickém řízení.
  • Kromě profesních znalostí máte zároveň „tah na branku“ a výborné komunikační schopnosti.

Nabízíme

  • Potenciál celé prosperující skupiny firem, která i přes současné ekonomické trendy stále roste.
  • Možnost vybudovat celé finanční oddělení podle svých představ za podpory vedení.
  • Neformální pracovní prostředí a zároveň i velice profesionální tým spolupracovníků.
  • Z klasických benefitů pak je samozřejmostí 5 týdnů dovolené, kafeterie, příspěvky na sport či péči o zdraví ale také možnost využít firemní školku, podnikové stravování nebo některý z řady rozvojových kurzů.

Doplňující informace

Dobře víme, že do inzerátu se nikdy všechno nevejde. Pokud jsme Vás ale i tak zaujali, dejte nám vědět. Rádi se s Vámi spojíme a probereme další podrobnosti.

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Pošlete nám Váš životopis

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si novinky ze světa nabídek práce

Dodavatelé z automotive hledají budoucnost ve zbrojním průmyslu

Automobilový průmysl čelí nejistotě a české dodavatelské firmy hledají nové cesty, jak se s ní vyrovnat. Rostoucí náklady, změny v poptávce i geopolitické tlaky je nutí přemýšlet o přesunu části výroby do jiných oblastí. Jaké odvětví nabízí stabilnější zakázky a nové příležitosti? Odpověď vás možná překvapí.

Zajímavosti ze světa ICT
 

Zabíjí AI frontend vývoj? Realita je jiná!

Mluví se o jeho konci, ale realita je jinde. Frontend vývoj se mění, přizpůsobuje a otevírá nové cesty. Jak do hry vstupuje AI, nové nástroje a přístupy? A co to znamená pro vývojáře? Nenechte si ujít článek o budoucnosti oboru, který rozhodně ještě neřekl poslední slovo.

Zajímavosti ze světa ICT
 

Jak najít své silné stránky a proč na nich záleží

Jaké jsou vaše silné stránky? Otázka, kterou na pohovoru uslyší téměř každý, ale odpovědět na ni není tak jednoduché. V novém článku se zamýšlíme nad tím, proč je důležité své přednosti znát a jak je objevit.

Rady a tipy od recruiterů
Autor: Adéla Budinská

Automatizace ve službách kyberochrany

Zajímá vás, jak firmy brání svá data v době, kdy kyberútoky rostou a rozpočty se tenčí? Možná vás překvapí, co dokáže umělá inteligence v kombinaci s chytrou strategií. Co to znamená v praxi a proč se tyto dva přístupy tak dobře doplňují? Zjistíte v našem článku.

Zajímavosti ze světa ICT