Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Hledáme schopného manažera našeho finančního oddělení!

od 70 000 Kč

 Zlín

5 týdnů dovolené
Top management

Nedávno jsme prošli fúzí a nyní hledáme schopného manažera finančního oddělení. Čekají na vás dva týmy. Jeden účetní a druhý zaměřený na controlling. Vaší úlohou pak bude nastavit veškeré procesy a management celého oddělení. Dobře víme, že je to výzvy a nejde o práci pro každého. Pokud ji ale přijmete nabízíme vám stabilitu a zároveň i obrovský potenciál pro osobnostní růst.

Náplň práce

  • Především budete vést dva profesionální týmy. Půjde o samotnou finanční účtárnu a pak o nově budovaný tým controllingu.
  • Ve vaší kompetenci bude mimo jiné i oba zmíněné týmy budovat a rozvíjet tak, aby vše fungovalo bezchybně.
  • V rámci své role budete velice úzce spolupracovat s finančním ředitelem celého holdingu a budete součástí užšího vedení společnosti.
  • Konkrétně Vaši zodpovědností bude nastavení procesů, metodické vedení (jak metodika finančního výkaznictví, tak i výrobních kalkulací nebo controllingový model) a samozřejmě i „people“ management obou týmů.

Požadavky

  • Jste zkušený manažer s výbornou znalostí oblastí jako jsou podnikové finance, controlling a obecně i vedení účetních týmů.
  • Máte za sebou praxi z prostředí výrobní společnosti.
  • Vyznáte se jak v samotném finančním účetnictví, tak i v procesním a metodickém řízení.
  • Kromě profesních znalostí máte zároveň „tah na branku“ a výborné komunikační schopnosti.

Nabízíme

  • Potenciál celé prosperující skupiny firem, která i přes současné ekonomické trendy stále roste.
  • Možnost vybudovat celé finanční oddělení podle svých představ za podpory vedení.
  • Neformální pracovní prostředí a zároveň i velice profesionální tým spolupracovníků.
  • Z klasických benefitů pak je samozřejmostí 5 týdnů dovolené, kafeterie, příspěvky na sport či péči o zdraví ale také možnost využít firemní školku, podnikové stravování nebo některý z řady rozvojových kurzů.

Doplňující informace

Dobře víme, že do inzerátu se nikdy všechno nevejde. Pokud jsme Vás ale i tak zaujali, dejte nám vědět. Rádi se s Vámi spojíme a probereme další podrobnosti.

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Pošlete nám Váš životopis

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si novinky ze světa nabídek práce

Když kód píše AI, v čem je ještě síla vývojáře?

Umí AI psát kód? Ano. Znamená to konec frontend vývojářů? Rozhodně ne. Jejich role se ale mění. V článku se zamýšlíme nad tím, co dnes dělá vývojáře nepostradatelným, proč nestačí jen znát frameworky a proč je právě lidský přístup tím, co AI zatím nahradit neumí.

Zajímavosti ze světa ICT
 

Chci být freelancer! Výhody a nevýhody práce na volné noze

Freelancing láká čím dál víc lidí. Nabízí svobodu, flexibilitu i možnost dělat to, co vás opravdu baví. Ale není všechno tak růžové, jak se může na první pohled zdát. Co vám nikdo neřekne, než skočíte do podnikání po hlavě? V článku se podíváme na realitu života freelancera bez příkras i iluzí.

Rady a tipy od recruiterů
Autor: Adéla Budinská

PRINCE2, IPMA nebo Six Sigma? Na čem firmám opravdu záleží, když hledají projektového či produktového manažera

Certifikací pro projektové a produktové manažery je dnes nepřeberné množství. PRINCE2, IPMA, PMI, AgilePM, Lean nebo třeba Six Sigma. Vyplatí se do nich investovat? A kterou zvolit, aby vám skutečně pomohla? Připravili jsme stručné a přehledné shrnutí, které vám pomůže se zorientovat a udělat správné rozhodnutí.

Rady a tipy od recruiterů
 

Je PHP stále relevantní v roce 2025?

PHP slaví 30 let a stále se živě debatuje o tom, zda má v moderním vývoji webových aplikací své místo. Odpověď zní ano. I když to může někoho překvapit, PHP si udržuje pevné postavení a má rozhodně co nabídnout. Pojďme se podívat proč.

Zajímavosti ze světa ICT
Autor: Adéla Budinská