Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Koordinátor správy nemovitostí / komunikace s klienty #2715

40 000 - 50 000 Kč

 Brno-město

Reaguj IHNED
Zaučíme

Společnost ABC Parking s.r.o. Chcete pracovat ve stabilní společnosti, kde administrativa není jen rutina, ale klíčová součást provozu moderních rezidenčních projektů? Hledáme pečlivou a samostatnou kolegyni na pozici koordinátor správy nemovitostí, která bude podporovat chod studentských rezidencí, parkovacích domů, miniskladů a zajišťovat plynulou komunikaci s našimi klienty.

Náplň práce

  • Každodenní komunikace s klienty – e-mailem, telefonicky i osobně (v češtině i angličtině)
  • Uzavírání a správa nájemních smluv (ubytování, parkovací místa a minisklady)
  • Evidence klientů, aktualizace databází, správa dokumentace
  • Administrativní podpora týmu – fakturace, objednávky, archivace
  • Koordinace přípravy volných pokojů a spolupráce s úklidem a techniky
  • Spolupráce při správě budov, hlášení závad, operativní řešení situací
  • Práce s nástroji MS Office (Word, Excel, Outlook)

Požadavky

  • SŠ vzdělání (ekonomický, administrativní nebo technický směr výhodou)
  • Dobré komunikační schopnosti a profesionální vystupování
  • Znalost anglického jazyka na úrovni běžné komunikace – e-mail, telefon, osobní kontakt
  • Pokročilá práce na PC (MS Office)
  • Zodpovědnost, samostatnost, organizační schopnosti
  • Zájem o oblast realit, správy majetku a zákaznický servis
  • Praxe na obdobné pozici výhodou
  • ŘP typ B

Nabízíme

  • Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti
  • mzda 40 – 50.000 Kč
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Pracovní doba v pátek pouze do 13:00
  • Služební automobil pro pracovní účely, mobilní telefon
  • Stravenky od 3. měsíce
  • 20 dní dovolené
  • Zajímavá a pestrá pracovní náplň
  • Firemní akce a večírky
  • Práce v Brně / výborná dopravní dostupnost s možností parkování

Doplňující informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Pošlete nám Váš životopis

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si novinky ze světa nabídek práce

Datové centrum nové generace vzniká u Prahy

Na jihu Prahy vzniká projekt, který může změnit postavení Česka v evropském technologickém světě. Spojuje obrovské investice, moderní infrastrukturu a vizi budoucnosti umělé inteligence. Přečtěte si nový článek a zjistěte víc.

Zajímavosti ze světa ICT
 

Čím potěšit zaměstnance? Tipy na dárky, které udělají radost

Vánoce se blíží a s nimi i otázka, čím potěšit zaměstnance tak, aby dárek neskončil v šuplíku. Proto jsme se podívali, jak to vidí sami zaměstnanci, a připravili přehled praktických a oblíbených tipů, které opravdu fungují. Inspirujte se v našem novém článku.

O nás & aktuality
 

Česko míří mezi evropské lídry v oblasti polovodičů

Česko má našlápnuto stát se významným hráčem v oblasti polovodičů. Díky nové strategii, investicím do výzkumu a spolupráci univerzit s průmyslem se otevírá cesta k technologické soběstačnosti a k novým příležitostem na evropském trhu. Zjistěte, jaké kroky posouvají Českou republiku mezi polovodičové lídry Evropy.

Zajímavosti ze světa ICT
 

Work-life balance: buzzword nebo nutnost?

Work life balance. Pojem, který slyšíme na každém kroku, ale víme, co skutečně znamená? Je to jen prázdné slovo do inzerátů, nebo klíč k dlouhodobé spokojenosti v práci i mimo ni? Podívali jsme se na to blíž a zeptali jsme se i vás, našich sledujících. Výsledky ankety i zajímavé souvislosti najdete v našem článku.

Rady a tipy od recruiterů
Autor: Adéla Budinská