Freelancing láká čím dál víc lidí. Nabízí svobodu, flexibilitu i možnost dělat to, co vás opravdu baví. Ale není všechno tak růžové, jak se může na první pohled zdát. Co vám nikdo neřekne, než skočíte do podnikání po hlavě? V článku se podíváme na realitu života freelancera bez příkras i iluzí.
Společnost ABC PARKING s.r.o., se sídlem v Brně, přijme do pracovního kolektivu administrativní pracovnici pro správu parkovacích míst. V případě zájmu se nám neváhejte ozvat, budeme se těšit na osobní setkání :)
Náplň práce
- Komunikace s klienty (telefonicky, e-mailem, osobně)
- Uzavírání a správa smluv na pronájem parkovacích míst
- Evidence a aktualizace databáze klientů a smluv
- Administrativní podpora týmu – příprava dokumentů, fakturace, archivace
- Spolupráce při správě nemovitostí a parkovacích prostor
- Práce s kancelářskými programy (Word, Excel, Outlook)
- Řešení běžné provozní agendy
Požadavky
- SŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo administrativního směru)
- Praxe na obdobné pozici výhodou
- Výborné komunikační schopnosti a profesionální vystupování
- Dobrá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
- Zájem o oblast nemovitostí a administrativy
Nabízíme
- Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
- Pracovní doba v pátek pouze do 13:00
- Služební automobil pro pracovní účely, mobilní telefon
- Stravenky od 3. měsíce
- 20 dní dovolené
- Zajímavá a pestrá pracovní náplň
- Firemní akce a večírky
- Práce v Brně / výborná dopravní dostupnost s možností parkování