Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Vedoucí odd. nákupu a logistiky-vedení 2 kolegyň #2612

40 000 - 45 000 Kč

 Brno-město

Mimořádná nabídka
Reaguj IHNED

Hledáme pracovnici oddělení nákupu a logistiky – vedení 2 kolegyň! Součást týmu 3 osob v kanceláři nákupu a logistiky. Mimo vlastní administrativní práci – vedení 2 kolegyň v kanceláři.

Náplň práce

  • Vedení a koordinace týmu kanceláře nákupu a logistiky (Vy + 2)
  • Plánování a zabezpečení včasného nákupu materiálu a zboží
  • Řízení a optimalizace skladových zásob a logistických toků
  • Vyjednávání s dodavateli a partnery
  • Sledování a vyřizování objednávek, smluv a dokumentace
  • Evidence a vyřizování reklamací (skladové)
  • Podílení se aktivně na zkvalitňování procesů a systémů zaměstnavatele
  • Spolupráce napříč odděleními a zajištění plynulého toku informací

Požadavky

  • Zkušenost s problematikou skladového hospodářství a logistiky
  • Zkušenosti s vedením malého týmu
  • Výborné organizační schopnosti
  • Orientaci na výsledek a procesní myšlení
  • Znalost práce s nákupními a logistickými systémy
  • Dobrou komunikaci/týmový přístup
  • Samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup
  • Základní znalost angličtiny (komunikace mailem)
  • Aktivní přístup

Nabízíme

  • Mzda – 40. –45. 000 Kč
  • Stabilní zaměstnání v prosperující společnosti
  • Příležitost k profesnímu rozvoji i vzdělávání
  • Zodpovědnou a smysluplnou práci
  • Přátelský tým a férové jednání
  • Příjemné pracovní prostředí a podpora vedení
  • Profesní růst a možnost dalšího vzdělávání
  • Přátelský kolektiv
  • Lokalita: Brno

Doplňující informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Pošlete nám Váš životopis

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si novinky ze světa nabídek práce

PRINCE2, IPMA nebo Six Sigma? Na čem firmám opravdu záleží, když hledají projektového či produktového manažera

Certifikací pro projektové a produktové manažery je dnes nepřeberné množství. PRINCE2, IPMA, PMI, AgilePM, Lean nebo třeba Six Sigma. Vyplatí se do nich investovat? A kterou zvolit, aby vám skutečně pomohla? Připravili jsme stručné a přehledné shrnutí, které vám pomůže se zorientovat a udělat správné rozhodnutí.

Rady a tipy od recruiterů
 

Je PHP stále relevantní v roce 2025?

PHP slaví 30 let a stále se živě debatuje o tom, zda má v moderním vývoji webových aplikací své místo. Odpověď zní ano. I když to může někoho překvapit, PHP si udržuje pevné postavení a má rozhodně co nabídnout. Pojďme se podívat proč.

Zajímavosti ze světa ICT
Autor: Adéla Budinská

AWS posiluje zabezpečení cloudu

Jak posílit důvěru v bezpečnost cloudu? AWS na své konferenci re:Inforce odhalilo nové nástroje, které reagují na rostoucí hrozby v digitálním světě. Co všechno novinky přinášejí? Přečtěte si víc v našem článku.

Zajímavosti ze světa ICT
 

Šéfe beru si volno! Všechno, co jste chtěli vědět o dovolené, ale báli jste se zeptat

Chystáte si letní volno a nejste si jistí, kolik dovolené vlastně máte? Nevíte, jak je to při směnách, zkráceném úvazku nebo výpovědi? Nejste v tom sami! Připravili jsme pro vás srozumitelný přehled odpovědí na nejčastější otázky kolem čerpání dovolené.

Rady a tipy od recruiterů
Autor: Adéla Budinská