Certifikací pro projektové a produktové manažery je dnes nepřeberné množství. PRINCE2, IPMA, PMI, AgilePM, Lean nebo třeba Six Sigma. Vyplatí se do nich investovat? A kterou zvolit, aby vám skutečně pomohla? Připravili jsme stručné a přehledné shrnutí, které vám pomůže se zorientovat a udělat správné rozhodnutí.
Hledáme pracovnici oddělení nákupu a logistiky – vedení 2 kolegyň! Součást týmu 3 osob v kanceláři nákupu a logistiky. Mimo vlastní administrativní práci – vedení 2 kolegyň v kanceláři.
Náplň práce
- Vedení a koordinace týmu kanceláře nákupu a logistiky (Vy + 2)
- Plánování a zabezpečení včasného nákupu materiálu a zboží
- Řízení a optimalizace skladových zásob a logistických toků
- Vyjednávání s dodavateli a partnery
- Sledování a vyřizování objednávek, smluv a dokumentace
- Evidence a vyřizování reklamací (skladové)
- Podílení se aktivně na zkvalitňování procesů a systémů zaměstnavatele
- Spolupráce napříč odděleními a zajištění plynulého toku informací
Požadavky
- Zkušenost s problematikou skladového hospodářství a logistiky
- Zkušenosti s vedením malého týmu
- Výborné organizační schopnosti
- Orientaci na výsledek a procesní myšlení
- Znalost práce s nákupními a logistickými systémy
- Dobrou komunikaci/týmový přístup
- Samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup
- Základní znalost angličtiny (komunikace mailem)
- Aktivní přístup
Nabízíme
- Mzda – 40. –45. 000 Kč
- Stabilní zaměstnání v prosperující společnosti
- Příležitost k profesnímu rozvoji i vzdělávání
- Zodpovědnou a smysluplnou práci
- Přátelský tým a férové jednání
- Příjemné pracovní prostředí a podpora vedení
- Profesní růst a možnost dalšího vzdělávání
- Přátelský kolektiv
- Lokalita: Brno