Jaké jsou vaše silné stránky? Otázka, kterou na pohovoru uslyší téměř každý, ale odpovědět na ni není tak jednoduché. V novém článku se zamýšlíme nad tím, proč je důležité své přednosti znát a jak je objevit.
Děláš v C++ a baví tě 3D grafika, která není jen o vizuálních efektech, ale o přesnosti, výkonu a realistickém chování v reálném čase? Tady budeš vyvíjet engine, který táhne tréninkové systémy, simulace UAV senzorů a masivní světy se statisíci objekty. Žádná nudná údržba cizího kódu – půjdeš do hloubky, budeš ladit, optimalizovat a hledat vlastní řešení. A pokud ti nejsou cizí věci jako particle systemy, deferred shading nebo výpočty průsečíku paprsku, tady se nudit nebudeš.
Náplň práce
- Vývoj a optimalizace grafického enginu, ladění výkonu.
- Implementace nových renderovacích funkcí – osvětlovací modely, particle systém, animační systém postav.
- Rozšíření systémů pro rendering terénů, vegetace, fyzikálních simulací.
- Vývoj a implementace grafických algoritmů na základě nejnovějších studií i gamedev přístupů.
- Možnost podílet se na vývoji interních nástrojů – konverze dat, generování destrukčních modelů a další specializované procesy.
- Spolupráce s týmem vývojářů, testovacím oddělením a 3D modeláři.
Požadavky
- Pokročilé znalosti C++ a zkušenosti s real-time renderingem.
- Zkušenosti s výkonovými optimalizacemi na CPU i GPU
- Angličtina na komunikativní úrovni.
- Výhodou:
- Zkušenosti se skriptovacími a shader jazyky používanými v real-time renderingu.
- Znalost fyzikálních simulací (destrukce, balistika, animace pohybu).
- Znalosti výpočtů průsečíku paprsku s geometrií, optimalizace pro velké množství objektů
- Přehled o moderních rendering technikách (např. deferred shading, SSAO)
- Schopnost porozumět rozdílům mezi std::map a std::unordered_map a volit podle potřeby
- Znalost Unity nebo Unreal Engine (alespoň základní přehled)
- Zkušenosti s Vulkan API
- Přehled v oblasti animací, mapových projekcí, prostorového zvuku
Nabízíme
- Práce na jedinečných simulacích a grafických projektech, které kombinují vědu a gamedev.
- 5 týdnů dovolené a dalších až 5 dnů volna.
- Možnost flexibilní pracovní doby, Home Office i remote.
- Rozpočet na vzdělávací kurzy a týmové akce.
- Stravenkový paušál a zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinu.
- Přátelské prostředí, kde můžeš spolupracovat s experty na špičkové technologii.
- Spolupráce se zkušenými vývojáři, možnost profesního růstu.