Vánoce se blíží a s nimi i otázka, čím potěšit zaměstnance tak, aby dárek neskončil v šuplíku. Proto jsme se podívali, jak to vidí sami zaměstnanci, a připravili přehled praktických a oblíbených tipů, které opravdu fungují. Inspirujte se v našem novém článku.
Máte zkušenosti z oblasti technické či aplikační podpory (L2/L3) a hledáte novou pracovní výzvu? Pro společnost, která vyvíjí software pro dopravní odvětví, hledáme posilu do týmu na pozici L3 Technical Support / Aplikační podpora. Těšit se můžete na technické výzvy, spolupráci s vývojáři a možnost dále rozvíjet své znalosti v oblasti IT podpory. Jste připraveni na další krok ve své kariéře? Kontaktujte nás – těšíme se na spolupráci s vámi!
Náplň práce
- Analýza a řešení složitých incidentů
- Vyhledávání chyb v logách a databázích
- Úzká spolupráce s vývojáři a architekty
- Komunikace se zákazníky
- Testování softwaru a příprava testovacích prostředí
Požadavky
- SŠ / VŠ vzdělání v technickém oboru
- Minimálně 2 roky praxe na pozici technické / aplikační podpory (L2, L3) nebo v obdobné IT roli
- Znalost práce s logy a databázemi SQL (select dotazy)
- Zkušenost s testováním softwaru
- Výhodou – znalost CRM systému
Nabízíme
- Home office až 2 dny po zaučení
- Pružná pracovní doba
- 5 týdnů dovolené
- Finanční příspěvky – MultiSportka, stravování, životní a penzijní pojištění
- Odměny / bonusy
- Pravidelné teambuildingové aktivity
- Vzdělávací kurzy
- Občerstvení na pracovišti