Chystáte si letní volno a nejste si jistí, kolik dovolené vlastně máte? Nevíte, jak je to při směnách, zkráceném úvazku nebo výpovědi? Nejste v tom sami! Připravili jsme pro vás srozumitelný přehled odpovědí na nejčastější otázky kolem čerpání dovolené.
Rádi a dobře komunikujete s lidmi, ale preferujete stabilní zázemí kanceláře před častými cestami po celé republice? Pak hledáme právě Vás. Přidejte se k našemu týmu jako obchodně-technický poradce a využijte své komunikační dovednosti. Pro našeho klienta, zabývající se výrobou a distribucí průmyslových dílů hledáme šikovného kolegu na pozici.
Náplň práce
- komunikace klienty a prodej prostřednictvím e-mailu a telefonu,
- péče o stávající klienty a budování dlouhodobých vztahů,
- hledání nových zákazníků a akvizice,
- technická podpora zákazníků,
- příprava nabídek a tvorba prezentací,
- vyřizování objednávek, řešení dotazů a požadavků zákazníků,
- práce s firemním systémem (MONEY S4, CRM Raynet),
- administrativní práce v rámci obchodního oddělení.
Požadavky
- dobré komunikační a prezentační dovednosti,
- min. SŠ vzdělání (technického směru výhodou, nikoli podmínkou)
- znalost práce na PC (MS Office)
- chuť učit se něčemu novému, proaktivitu
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost a nekonfliktnost
- výhodou zkušenost např. s prací na nákupním oddělení
Nabízíme
- práce na HPP (po roce spolupráce možná smlouva na dobu neurčitou),
- velmi kvalitní a komplexní zaškolení,
- dobré platové ohodnocení
- za každý odpracovaný rok +1 den dovolené navíc,
- stravenkový paušál,
- teplé a studené nápoje na pracovišti zdarma,
- 3x/rok možnost čerpání sick days,
- příjemné a čisté kanceláře v Brně,
- dobrá dopravní dostupnost (blízko tramvajové zastávky).