Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Office manager s AJ / oblast armády ČR

25 000 - 35 000 Kč

 České Budějovice

Pružná pracovní doba
Služební telefon

Jste spolehlivá a samostatná jednotka, která zajistí hladký chod kanceláře a bude pravou rukou vedoucího úseku?
Pro technologicky založenou společnost, která pracuje pro Armádu ČR hledáme kolegu/kolegyni na pracovní pozici Office manager. Pokud máš dobré organizační schopnosti a nedělá Ti problém komunikovat v angličtině, pak se nám neváhej ozvat :)

Náplň práce

  • administrativní činnost spojená s chodem pobočky
  • úzká spolupráce s dalšími odděleními (logistické, obchodní, finanční, ...)
  • přesah do oblasti nákupu a prodeje
  • každodenní komunikace v anglickém jazyce
  • práce v interním firemním systému

Požadavky

  • min. SŠ s maturitou (ekonomický směr nebo obchodní akademie výhodou)
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • anglický jazyk slovem i písmem (bude potřeba vyřizovat korespondenci i telefonáty)
  • zkušenost s některým z podnikových informačních systémů výhodou (SAP, Helios, apod.) Nástup 1.9.2022

Nabízíme

  • pružná pracovní doba (po zapracování možnost občasného homeoffice)
  • služební telefon
  • možnost využití firemního auta
  • karta multisport
  • lekce AJ každý týden
  • příspěvek na životní a penzijní pojištění
  • bezproblémové parkování přímo u pracoviště Lokalita: Týn nad Vltavou

Doplňující informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Vhodné také pro asistent, administrativní pracovník, pracovník back-office, obchodník, prodejce, pracovník front-office, atd.

Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Pošlete nám Váš životopis

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Kdo Vám pomůže?

foto konzultanta
Kristina Tománková
+420 601 593 616

Další pozice v oboru

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si novinky ze světa nabídek práce

Nová vlna útoků na MS SQL servery

MS SQL servery se dostaly do hledáčku útočníků a objevuje se nová, rafinovanější vlna kyberútoků. Bezpečnostní experti varují před skrytými hrozbami, které nemusí být na první pohled vidět. Jaké techniky útočníci používají? Zjistěte více v článku.

Zajímavosti ze světa ICT
 

Manažerem v IT 10x jinak

Když se řekne „manažer“, může to znamenat leccos. Team leader, projektový manažer nebo třeba vedoucí oddělení – každá z těchto rolí má jiný cíl a odpovědnosti. Víte, jaký je mezi nimi rozdíl? Díky článku to budete mít jasno!

Rady a tipy od recruiterů
 

Benefity roku 2025: Co zaměstnanci skutečně chtějí?

Zajímá vás, jaké benefity budou v roce 2025 opravdu hrát prim? Zeptali jsme se přímo těch nejpovolanějších – zaměstnanců. V našem článku najdete výsledky anket ze sociálních sítí i přehled nejžádanějších benefitů podle hlasování. Podívejte se, jestli jdete s dobou – nebo jestli je čas vaši nabídku benefitů osvěžit.

Rady a tipy od recruiterů
 

3D tiskárna, která staví bunkry

Jak postavit odolnou stavbu za pár hodin a s minimem lidí? Americké letectvo představuje novinku, která může změnit budoucnost nejen armádního stavitelství.

Zajímavosti ze světa ICT