Jste spolehlivá a samostatná jednotka, která zajistí hladký chod kanceláře a bude pravou rukou vedoucího úseku? Pro technologicky založenou společnost, která pracuje pro Armádu ČR hledáme kolegu/kolegyni na pracovní pozici Office manager. Pokud máš dobré organizační schopnosti a nedělá Ti problém komunikovat v angličtině, pak se nám neváhej ozvat :)
Náplň práce
- administrativní činnost spojená s chodem pobočky
- úzká spolupráce s dalšími odděleními (logistické, obchodní, finanční, ...)
- přesah do oblasti nákupu a prodeje
- každodenní komunikace v anglickém jazyce
- práce v interním firemním systému
Požadavky
- min. SŠ s maturitou (ekonomický směr nebo obchodní akademie výhodou)
- praxe na obdobné pozici výhodou
- anglický jazyk slovem i písmem (bude potřeba vyřizovat korespondenci i telefonáty)
- zkušenost s některým z podnikových informačních systémů výhodou (SAP, Helios, apod.) Nástup 1.9.2022
Nabízíme
- pružná pracovní doba (po zapracování možnost občasného homeoffice)
- služební telefon
- možnost využití firemního auta
- karta multisport
- lekce AJ každý týden
- příspěvek na životní a penzijní pojištění
- bezproblémové parkování přímo u pracoviště Lokalita: Týn nad Vltavou