Když se řekne „manažer“, může to znamenat leccos. Team leader, projektový manažer nebo třeba vedoucí oddělení – každá z těchto rolí má jiný cíl a odpovědnosti. Víte, jaký je mezi nimi rozdíl? Díky článku to budete mít jasno!
Hledáte rozmanitou práci, kde se nudit nebudete? Nechcete jen sedět v kanceláři, ale naopak chcete mít dosah po celé firmě? Nebojíte se zodpovědné práce? Jsme úspěšná společnost, kde vás nenecháme stagnovat, ale naopak - stane se s vás hvězda své profese. Pokud se tedy chcete přidat do prima party a ke stabilnímu zaměstnavateli v regionu, tak zašlete CV a pobavíme se o detailech.
Náplň práce
- pozice kombinovaná kancelář - výroba (nebudete odtrženi)
- pravidelné plánování výrobních kapacit
- v případě změn ze strany zákazníka/materiálu je třeba reagovat
- reporting plnění stanovených KPI
- práce s ERP a tabulkami
- spolupráce na zlepšování procesů a inventuře
Požadavky
- SŠ/VŠ ekonomika, technika nebo logistika
- praxe ve výrobní společnosti jako plánovač/ka kapacit
- všeobecný přehled o logistice a toku materiálu ve výrobě
- chuť se neustále vzdělávat a posouvat
- znalost práce s ERP a Excel
- AJ alespoň pro komunikaci emailem
Nabízíme
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti, které se dlouhodobě daří
- pružná pracovní doba
- pravidelné navyšování mezd, nejen po ZD
- roční odměny
- stravenkový paušál
- zajištěně jazykové kurzy v případě zájmu a potřeby
- a další...