Hledáme komunikativního parťáka se smyslem pro organizaci! Pokud máš zkušenosti z oblasti logistiky, nedělá ti potíže řešení problémů v angličtině a máš pro-zákaznický přístup, pak jsi náš člověk.
Náplň práce
- vyřizování objednávek a jejich zadávání do interního systému
- práce se zákaznickým portálem
- každodenní komunikace s dodavateli a oddělením logistiky
- práce v podnikových informačních systémech
Požadavky
- min. SŠ vzdělání
- orientace (a nejlépe i praxe) v logistice a administrativě
- schopnost komunikace v AJ
- komunikativní povaha obecně
Nabízíme
- 13. plat
- 5 týdnů dovolené
- náborový bonus
- pružná pracovní doba - je na Vás, jak si práci rozvrhnete
- možnost občasné práce z domu
- MultiSport karta
- občerstvení na pracovišti a dotované stravování
- Lokalita: Židlochovice
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Vhodné také pro asistent, administrativní pracovník logistiky, referent logistiky, logistik, dispečer, celní deklarant, specialista logistiky.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!