Když se řekne „manažer“, může to znamenat leccos. Team leader, projektový manažer nebo třeba vedoucí oddělení – každá z těchto rolí má jiný cíl a odpovědnosti. Víte, jaký je mezi nimi rozdíl? Díky článku to budete mít jasno!
Hledáme komunikativního parťáka se smyslem pro organizaci! Pokud máš zkušenosti z oblasti logistiky, nedělá ti potíže řešení problémů v angličtině a máš pro-zákaznický přístup, pak jsi náš člověk.
Náplň práce
- vyřizování objednávek a jejich zadávání do interního systému
- práce se zákaznickým portálem
- každodenní komunikace s dodavateli a oddělením logistiky
- práce v podnikových informačních systémech
Požadavky
- min. SŠ vzdělání
- orientace (a nejlépe i praxe) v logistice a administrativě
- schopnost komunikace v AJ
- komunikativní povaha obecně
Nabízíme
- 13. plat
- 5 týdnů dovolené
- náborový bonus
- pružná pracovní doba - je na Vás, jak si práci rozvrhnete
- možnost občasné práce z domu
- MultiSport karta
- občerstvení na pracovišti a dotované stravování
- Lokalita: Židlochovice