Vánoce se blíží a s nimi i otázka, čím potěšit zaměstnance tak, aby dárek neskončil v šuplíku. Proto jsme se podívali, jak to vidí sami zaměstnanci, a připravili přehled praktických a oblíbených tipů, které opravdu fungují. Inspirujte se v našem novém článku.
Hledáme člověka, co má rendering v ruce a chce šahat na jádro. Žádné pozlátko, ale velké scény, hodně objektů a kód, který musí jet hladce. Budeš rozšiřovat vlastní engine, řešit světla, animace, terén, vegetaci a performance. Vycházíme z článků a paperů, ale často si cestu prošlapeme sami. Když tě baví C++ a reálný realtime, sedneme si.
Náplň práce
- Vývoj a rozšiřování jádra grafického enginu v C++.
- Přidávání a ladění funkcionalit, například osvětlovací techniky, animační systém postav, decal a particle systémy, rendering terénů a vegetace.
- Implementace algoritmů podle odborných publikací i tvorba vlastních in-house řešení.
- Spolupráce s dalšími týmy, testy, dokumentace a průběžné vzdělávání v oblasti grafiky a vizualizačních systémů.
- Ukázky typů projektů:
- Vizualizace UAV a senzorových dat ve scénách řádově stovek kilometrů, se stovkami milionů stromů, statisíci unikátních budov a dalšími objekty, tisíci dopravních prostředků a velkým množstvím deterministicky řízených chodců.
- Sférická projekce s replikami pozorovacích zařízení a vysokým počtem zničitelných budov v jednom rozsáhlém území.
- Simulace fyzikálního šíření plynů a radiačních jevů pro speciální scénáře.
- Kam můžeš přispět navíc:
- Nástroje pro obsahový tým, například konverze terénních dat a tvorba zničitelných objektů.
- Fyzika, destrukce budov, krátery, balistika a letové modely.
- Vykreslování 2D a 3D mapových prvků.
- Spolupráce na zvukových systémech.
Požadavky
- Praktické zkušenosti s real time renderingem a vizualizačními systémy, dobrý přehled v počítačové grafice.
- Profesionální znalost C++.
- Orientace ve vývojových nástrojích a principech softwarového vývoje.
- SŠ nebo VŠ v IT či příbuzném oboru.
- Plynulá angličtina.
- Výhodou:
- LUA, HLSL a další skriptovací jazyky.
- Výpočty průsečíku paprsku s komplexní geometrií.
- Znalost technik jako deferred shading, SSAO a příbuzných postupů.
- Optimalizace výkonu na CPU i GPU.
- Zkušenost s enginy typu Unity či Unreal.
- Animace, mapové projekce, práce se zvukem.
- Vulkan API.
Nabízíme
- 13. plat.
- 25 dní dovolené.
- Stravenkový paušál a příspěvek na stravování.
- Pravidelné roční navyšování mzdy.
- Občerstvení na pracovišti, káva, čaj, ovoce, sušenky.
- Flexibilní pracovní doba.
- Home office.
- Možnost služebních cest do zahraničí.
- Dva monitory a velmi výkonný PC.
- Tým pohodářů.
- Zvýhodněné tarify pro zaměstnance a jejich rodiny.
- Parkování ve vnitrobloku.