Když se řekne „manažer“, může to znamenat leccos. Team leader, projektový manažer nebo třeba vedoucí oddělení – každá z těchto rolí má jiný cíl a odpovědnosti. Víte, jaký je mezi nimi rozdíl? Díky článku to budete mít jasno!
Hledáte rozmanitou práci, baví vás komunikace i vyjednávání a chcete být součástí týmu, který si za svou prací stojí? Jsme výrobní společnost s úspěšným produktem v oblasti elektrotechniky a slavíme úspěchy v tuzemsku i zahraničí. Přidejte se k nám, budeme se vzájemně rozvíjet k výšinám!
Náplň práce
- budete součástí týmu nákupčích - orientovat se budete na strategický nákup
- denní kontakt s našimi dodavateli
- hodnocení, vyjednávání nebo hledání nových dodavatelů
- analýza trhu a sledování trendů v oboru
- práce s technickou dokumentací
- čeká vás hodně práce na počítači - interní ERP, Excel, email, apod.
Požadavky
- SŠ/VŠ ekonomického nebo technického zaměření
- praxe v oblasti nákupu ve výrobní společnosti min. 1 rok
- AJ komunikativní slovem i písmem
- orientace v technické dokumentaci velkou výhodou
- schopnost vyjednávat a komunikovat
- ŘP sk. B
Nabízíme
- zaučí vás zkušený kolega a budete součástí nápomocného kolektivu
- 5 týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- odborné a jazykové kurzy
- moderní zázemí s veškerým komfortem
- příspěvek na stravování
- firemní slevy a další příjemné benefity