Baví Tě IT support, kde se bez Tebe prostě neobejdou při řešení helpdesk požadavků? Umíš anglicky? Pokud sis 2x odpověděl ano, tak zašli své CV a ráda se s Tebou pobavím o pozici více!
Náplň práce
- Správa IT systémů: Konfigurace IT Service Desk a katalogu služeb, doporučování nových technologií.
- Servis a podpora: Zajištění včasného řešení incidentů napříč globální organizací. Správa a rozvoj IT infrastruktury (zasedací místnosti, tiskárny). Poskytování školení novým uživatelům a vytváření uživatelských příruček.
- Komunikace a koordinace: Jediné kontaktní místo pro incidenty, problémy a požadavky na změny. Aktivní komunikace během přerušení služeb a změn politik.
- Menší IT projekty: Vedení a koordinace menších IT projektů
Požadavky
- 3+ roky praxe v IT podpoře.
- Certifikace ITIL a zkušenosti s implementací ITIL procesů.
- Zkušenost se systémy Microsoft (SharePoint, Teams, Office 365).
- Angličtina je must have, min. na úrovni B2 (komunikace s globálními týmy).
- Schopnost rychle se učit nové technologie a přizpůsobovat se dynamickému prostředí.
Nabízíme
- Příležitost pro rozvoj technických znalostí.
- Možnost zapojení do zajímavých IT projektů.
- Dynamické a přátelské pracovní prostředí.
- Dovolená, sicks days, Multisportka samozřejmostí.