Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Koordinátor správy nemovitostí / komunikace s klienty #2643

40 000 - 50 000 Kč

 Brno-město

Reaguj IHNED
Zaučíme

Chcete pracovat ve stabilní společnosti, kde administrativa není jen rutina, ale klíčová součást provozu moderních rezidenčních projektů? Hledáme pečlivou a samostatnou kolegyni na pozici koordinátor správy nemovitostí, která bude podporovat chod studentských rezidencí, parkovacích domů, miniskladů a zajišťovat plynulou komunikaci s našimi klienty.

Náplň práce

  • Každodenní komunikace s klienty – e-mailem, telefonicky i osobně (v češtině i angličtině)
  • Uzavírání a správa nájemních smluv (ubytování, parkovací místa a minisklady)
  • Evidence klientů, aktualizace databází, správa dokumentace
  • Administrativní podpora týmu – fakturace, objednávky, archivace
  • Koordinace přípravy volných pokojů a spolupráce s úklidem a techniky
  • Spolupráce při správě budov, hlášení závad, operativní řešení situací
  • Práce s nástroji MS Office (Word, Excel, Outlook)

Požadavky

  • SŠ vzdělání (ekonomický, administrativní nebo technický směr výhodou)
  • Dobré komunikační schopnosti a profesionální vystupování
  • Znalost anglického jazyka na úrovni běžné komunikace – e-mail, telefon, osobní kontakt
  • Pokročilá práce na PC (MS Office)
  • Zodpovědnost, samostatnost, organizační schopnosti
  • Zájem o oblast realit, správy majetku a zákaznický servis
  • Praxe na obdobné pozici výhodou

Nabízíme

  • Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Pracovní doba v pátek pouze do 13:00
  • Služební automobil pro pracovní účely, mobilní telefon
  • Stravenky od 3. měsíce
  • 20 dní dovolené
  • Zajímavá a pestrá pracovní náplň
  • Firemní akce a večírky
  • Práce v Brně / výborná dopravní dostupnost s možností parkování

Doplňující informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka nákupu, práce na nákupním oddělení, referent nákupu, operativní nákup, nákupčí, strategický nákup, práce Brno, administrativní pracovník, office manager, back office, front office, administrativa Brno, práce v Brně,, zákaznický servis, zákaznická podpora, referentka obchodu, práce na obchodním oddělení,…

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Pošlete nám Váš životopis

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si novinky ze světa nabídek práce

Když kód píše AI, v čem je ještě síla vývojáře?

Umí AI psát kód? Ano. Znamená to konec frontend vývojářů? Rozhodně ne. Jejich role se ale mění. V článku se zamýšlíme nad tím, co dnes dělá vývojáře nepostradatelným, proč nestačí jen znát frameworky a proč je právě lidský přístup tím, co AI zatím nahradit neumí.

Zajímavosti ze světa ICT
 

Chci být freelancer! Výhody a nevýhody práce na volné noze

Freelancing láká čím dál víc lidí. Nabízí svobodu, flexibilitu i možnost dělat to, co vás opravdu baví. Ale není všechno tak růžové, jak se může na první pohled zdát. Co vám nikdo neřekne, než skočíte do podnikání po hlavě? V článku se podíváme na realitu života freelancera bez příkras i iluzí.

Rady a tipy od recruiterů
Autor: Adéla Budinská

PRINCE2, IPMA nebo Six Sigma? Na čem firmám opravdu záleží, když hledají projektového či produktového manažera

Certifikací pro projektové a produktové manažery je dnes nepřeberné množství. PRINCE2, IPMA, PMI, AgilePM, Lean nebo třeba Six Sigma. Vyplatí se do nich investovat? A kterou zvolit, aby vám skutečně pomohla? Připravili jsme stručné a přehledné shrnutí, které vám pomůže se zorientovat a udělat správné rozhodnutí.

Rady a tipy od recruiterů
 

Je PHP stále relevantní v roce 2025?

PHP slaví 30 let a stále se živě debatuje o tom, zda má v moderním vývoji webových aplikací své místo. Odpověď zní ano. I když to může někoho překvapit, PHP si udržuje pevné postavení a má rozhodně co nabídnout. Pojďme se podívat proč.

Zajímavosti ze světa ICT
Autor: Adéla Budinská