Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Manažer oddělení realizací s angličtinou

90 000 - 110 000 Kč

 Brno-město

Služební auto
Top management

Hledám MANAŽERA ODDĚLENÍ REALIZACÍ pro úspěšnou tuzemskou společnost působící na mezinárodním poli se zaměřením na vývoj vlastních systémů (HW, SW, mechanika). Pokud máte tah na branku, zvládáte komunikaci v angličtině a nemáte strach se zajímavých výzev, tak mi zašlete svůj životopis!

Náplň práce

  • zodpovědnost za řízení a realizaci projektů vedených projektovými manažery
  • vedení a koordinace týmu projektových manažerů
  • sestavování, kontrola a optimalizace projektových plánů, rozpočtů a harmonogramů
  • kontrola řízení rizik a řešení problémů v průběhu realizace projektů
  • zavádění a dohled nad používáním projektových metodik (např. Agile, Waterfall, PRINCE2)
  • pravidelný reporting top managementu
  • monitoring a hodnocení výkonnosti projektového oddělení
  • spolupráce s obchodním oddělením při plánování kapacit a tvorbě nabídek
  • spolupráce s vývojovou, výrobní a servisní části společnosti
  • odpovědnost za plnění cílů v oblasti kvality, nákladů a termínů projektů
  • vedení vlastních projektů

Požadavky

  • VŠ vzdělání, ideálně v oboru elektrotechniky / strojírenství
  • zkušenosti z obdobné pozice v řízení komplexních projektů
  • znalost projektových metodik – např. PRINCE2, IPMA, PMI, Agile/Scrum
  • zkušenosti s vedením lidí a nastavováním procesů
  • uživatelská znalost komerčního ERP systému
  • ŘP sk. B, aktivní řidič
  • cestování do zahraničí (cca 2 dny v měsíci)
  • angličtina – pravidelná komunikace v psané i mluvené formě
  • samostatnost a zodpovědnost
  • výborné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti

Nabízíme

  • platové ohodnocení odpovídající zkušenostem
  • motivační složka, bonusy
  • služební automobil
  • telefon + notebook
  • týden dovolené navíc + sickdays
  • vzdělávací kurzy + školení
  • flexibilní pracovní doba
  • systém kafetérie
  • občerstvení v zaměstnání
  • příspěvky na další vzdělání
  • firemní teambuildigové akce
  • možnost příležitostně práce formou Home-Office
  • pracoviště: Brno

Doplňující informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Tato nabídka je také vhodná pro: manažer oddělení realizací, projektový manažer, vedoucí pracovník, ředitel realizací, PRINCE2, PMI, IPMA, Agile, Scrum, Waterfall, apod.

Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Pošlete nám Váš životopis

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si novinky ze světa nabídek práce

Chci být freelancer! Výhody a nevýhody práce na volné noze

Freelancing láká čím dál víc lidí. Nabízí svobodu, flexibilitu i možnost dělat to, co vás opravdu baví. Ale není všechno tak růžové, jak se může na první pohled zdát. Co vám nikdo neřekne, než skočíte do podnikání po hlavě? V článku se podíváme na realitu života freelancera bez příkras i iluzí.

Rady a tipy od recruiterů
Autor: Adéla Budinská

PRINCE2, IPMA nebo Six Sigma? Na čem firmám opravdu záleží, když hledají projektového či produktového manažera

Certifikací pro projektové a produktové manažery je dnes nepřeberné množství. PRINCE2, IPMA, PMI, AgilePM, Lean nebo třeba Six Sigma. Vyplatí se do nich investovat? A kterou zvolit, aby vám skutečně pomohla? Připravili jsme stručné a přehledné shrnutí, které vám pomůže se zorientovat a udělat správné rozhodnutí.

Rady a tipy od recruiterů
 

Je PHP stále relevantní v roce 2025?

PHP slaví 30 let a stále se živě debatuje o tom, zda má v moderním vývoji webových aplikací své místo. Odpověď zní ano. I když to může někoho překvapit, PHP si udržuje pevné postavení a má rozhodně co nabídnout. Pojďme se podívat proč.

Zajímavosti ze světa ICT
Autor: Adéla Budinská

AWS posiluje zabezpečení cloudu

Jak posílit důvěru v bezpečnost cloudu? AWS na své konferenci re:Inforce odhalilo nové nástroje, které reagují na rostoucí hrozby v digitálním světě. Co všechno novinky přinášejí? Přečtěte si víc v našem článku.

Zajímavosti ze světa ICT