Zajímá vás, jaké benefity budou v roce 2025 opravdu hrát prim? Zeptali jsme se přímo těch nejpovolanějších – zaměstnanců. V našem článku najdete výsledky anket ze sociálních sítí i přehled nejžádanějších benefitů podle hlasování. Podívejte se, jestli jdete s dobou – nebo jestli je čas vaši nabídku benefitů osvěžit.
Hledáte stabilní práci v administrativě, kde se budete věnovat nejen objednávkám a fakturaci, ale i komunikaci se zákazníky a dodavateli?
Do našeho týmu hledáme pečlivého a spolehlivého člověka, který zvládne koordinaci objednávek a bude důležitým článkem v našem oddělení. Pokud se nebojíte zodpovědnosti, rádi komunikujete v angličtině a chcete pracovat v úspěšné firmě, tato pozice je pro vás ideální!
Neváhejte se nám ozvat zasláním životopisu.
Náplň práce
- vyřizování objednávek, tvorba dodacích listů
- vystavování faktur
- zajištění nákupu zboží od dodavatelů
- komunikace se zákazníky/dodavateli – i ze zahraničí
- řešení reklamací
- administrativní podpora napříč oddělením
Požadavky
- vzdělání – SŠ
- praxe na dané pozici výhodou
- znalost AJ – komunikativní
- komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme
- odpovídající platové ohodnocení
- prémie
- 5 týdnů dovolené
- kurz anglického jazyka ve firmě
- příspěvek na stravování
- lokalita: Brno