Hledáte práci, kde můžete aktivně využívat svoji znalost anglického jazyka?
Tak to koukáte naprosto správně! :) U nás jazyk naplno zúročíte a ještě se naučíte další zajímavé věci z oblasti ekonomického oddělení.
Neváhejte nám zaslat svoje CV, ozveme se Vám :)
Náplň práce
- denní komunikace se zákazníky v anglickém jazyce
- cenové kalkulace a tvorba obchodních nabídek
- zpracovávání podkladů pro oddělení prodeje
- příprava podkladů pro propagaci firmy (web, marketing, výstavy..)
- spolupráce s dalšími odděleními
Požadavky
- min. středoškolské vzdělání, ekonomického či technického směru výhodou
- praxe v administrativě / obchodním či ekonomickém oddělení - velkou výhodou
- samostatná práce na PC
- práce s MS office
Nabízíme
- práci ve stabilní rodinné firmě s mezinárodním působením
- možnost profesního růstu na vyšší pozice
- příspěvek na dojíždění
- příspěvek na stravování
- docházkový bonus
- 25 dní dovolené
- multipasy pro volný čas
- firemní akce
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. asistentka, práce v administrativě, sales office, sales, controling, back office, front office, administrativní pracovník....
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!